Od Pracownika Obsługi Klienta do B2B Manager

Moja przygoda z JYSK rozpoczęła się jako Pracownik Obsługi Klienta w CSC, z chęcią rozwoju w handlu detalicznym. Rok później zostałam Area Responsible, optymalizując procesy logistyczne i finansowe. Kiedy pojawiła się możliwość objęcia kierownictwa zespołu podczas urlopu macierzyńskiego mojego Manager'a, podjęłam to wyzwanie. Ten okres, zbiegający się z pandemią, wystawił na próbę moje umiejętności przywódcze, ale dostosowaliśmy się, wspieraliśmy nawzajem i osiągnęliśmy sukces. Dziś, jako B2B Manager, wykorzystuję swoją wiedzę z zakresu obsługi klienta, by napędzać rozwój firmy.

{"items":{"6e3a519f-2d81-4ff4-aef7-8b352627bf7f":[{"x":"0","y":"0","width":"6","height":"10"},{"x":"6","y":"20","width":"6","height":"10"},{"x":"0","y":"20","width":"6","height":"10"},{"x":"6","y":"10","width":"6","height":"10"},{"x":"0","y":"40","width":"12","height":"5"},{"x":"6","y":"0","width":"6","height":"10"},{"x":"0","y":"10","width":"6","height":"10"},{"x":"6","y":"30","width":"6","height":"10"},{"x":"0","y":"30","width":"6","height":"10"}]},"settings":{"6e3a519f-2d81-4ff4-aef7-8b352627bf7f":{"always_show_resize_handle":false,"float":false,"cell_height":50,"height":0,"vertical_margin":0,"width":12,"field_id":"6e3a519f-2d81-4ff4-aef7-8b352627bf7f","cellHeight":50,"verticalMargin":0,"alwaysShowResizeHandle":false,"itemClass":"grid-stack-item","placeholderClass":"grid-stack-placeholder","placeholderText":"","handle":".grid-stack-item-content","handleClass":null,"auto":true,"minWidth":768,"staticGrid":false,"_class":"grid-stack-instance-2067","animate":false,"resizable":{"autoHide":true,"handles":"se"},"draggable":{"handle":".grid-stack-item-content","scroll":false,"appendTo":"body"},"disableDrag":false,"disableResize":false,"rtl":false,"removable":false,"removableOptions":{"accept":".grid-stack-item"},"removeTimeout":2000,"verticalMarginUnit":"px","cellHeightUnit":"px","disableOneColumnMode":false,"oneColumnModeClass":"grid-stack-one-column-mode","isNested":false}}}