Jako pracownik będziesz odpowiedzialny za weryfikację dokumenów celnych centrum dystrybucji w Polsce jak i innych krajach UE. Będziesz mieć szeroki zakres kontaktów, zarówno w kraju, jak i za granicą, aby zapewnić, prawdłiwość dokumentów celnych przedkładanych do urzędu co jest podstawą łańcucha dostaw w JYSK.
W zespole logistycznego centrum usług wspólnych i celnych realizujemy również odprawy celne dla naszego centrum dystrybucji jak i innych w UE.
Pracując w biurze administracji magazynu będziesz twarzą centrum dystrybucyjnego. Będziesz mieć codzienny kontakt z przewoźnikami, kierowcami i pracownikami magazynu. Ty i Twoi koledzy będziecie mieli ogólny obraz codziennych operacji, umożliwiając wszystkim innym wykonywanie swojej pracy w najlepszy możliwy sposób. W związku z tym kładziemy duży nacisk na współpracę, znajdowanie najlepszych rozwiązań i obsługę z uśmiechem.
Administracja magazynu pracuje w systemie trzyzmianowym, co daje możliwość stworzenia najlepszej dla siebie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
Biuro planowania jest podzielone na część przychodzącą i wychodzącą.
W zespole przychodzącym ty i twoi koledzy jesteście przede wszystkim odpowiedzialni za tworzenie planów dostaw do magazynu głównego i magazynów zewnętrznych, kontenerów i transportów kołowych oraz komunikację z naszymi zewnętrznymi przewoźnikami, dostawcami.
W zespole wychodzącym ty i twoi koledzy jesteście przede wszystkim odpowiedzialni za planowanie zamówień, które mają być zbierane dla krajów, do których centrum dystrybucyjne dostarcza towary. Twoim zadaniem będzie także obsługa transferów do centrów dystrybucji w innych krajach, wyjaśnianie rozbieżności w dostawach z krajów UE oraz dopilnowanie poprawnej komunikacji między systemami ANT i SAP.
Jako pracownik zespołu Planowania i Logistycznego Wsparcia Klienta będziesz zajmować się m.in. administracyjną częścią przychodzących zamówień: online, ze sklepów, B2B lub franczyzowych, reklamacjami i transferami zapasów do innych centrów dystrybucji. Będziesz pierwszą linią wsparcia dla naszych sklepów.
Masz ogromny wpływ na zapewnienie, że klient otrzyma swój produkt na czas i bez wad, dzięki czemu ponownie zdecyduje się na zakupy w JYSK.
Ty i Twoi koledzy jesteście odpowiedzialni za negocjacje umów ze wszystkimi przewoźnikami w centrum dystrybucyjnym dla dostaw wchodzących i wychodzących oraz za przestrzeganie zobowiązań wynikających z umów.
Będziesz mieć szeroki zakres kontaktów, zarówno w kraju, jak i za granicą, aby zapewnić, że nasze przesyłki do sklepów JYSK i klientów przebiegają sprawnie. W ten sposób będziesz centralną częścią łańcucha dystrybucji między sklepami, przewoźnikami i codziennymi operacjami w magazynie.
W ramach biura rozwoju i kontrolingu będziesz odpowiedzialny za utrzymanie i optymalizację systemów informatycznych centrum dystrybucji, takich jak system zarządzania magazynem i system ERP.
Będziesz pracować w ścisłej współpracy z magazynem i administracją nad projektami koncentrującymi się na optymalizacji łańcucha dystrybucji i dokumentowaniu odpowiednich procesów i procedur.
W dziale HR będziesz współpracować ze wszystkimi pracownikami centrum dystrybucji Radomsko. Twoimi głównymi obowiązkami będą rozwój, szkolenia, sparingi na wszystkich poziomach zarządzania oraz dbanie o dobre samopoczucie i zadowolenie pracowników. Praca w dziale HR zapewnia wgląd we wszystkie obszary centrum dystrybucyjnego i zróżnicowane środowisko pracy.
Zostań naszym nowym kolegą/koleżanką w administracji w naszym centrum dystrybucyjnym Radomsko.
Zobacz nasze wolne stanowiska, klikając przycisk poniżej.