PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Czym będziesz się zajmować?
Obsługą zgłoszeń klientów w wielu kanałach. Pomagasz klientom w zapytaniach dotyczących produktu, dostawy i reklamacji, w tym również w sprzedaży. Jako osoba wspierająca obsługę klienta pracujesz w dynamicznym środowisku, w którym doskonałe umiejętności komunikacyjne są połączone z możliwością obsługi wielu systemów, zapewniając jednocześnie doskonałą obsługę klienta.
BUILD YOUR CAREER.
CUSTOMER SERVICE AREA RESPONSIBLE
Czym będziesz się zajmować?
Będziesz mieć możliwość osiągania celów, co pozwoli na dalszy rozwój Twojej kariery w dziale obsługi klienta JYSK. Jako CSAR w Centrum Obsługi Klienta będziesz mieć szansę stać się ekspertem w jednym lub kilku obszarach obsługi klienta, szkolić członków zespołu i dzielić się najlepszymi praktykami ze swojego obszaru pracy.
BUILD YOUR CAREER.
TEAM LEADER ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA
Czym będziesz się zajmować?
Odpowiadasz za poprowadzenie swojego zespołu do realizacji wyznaczonych celów. Wraz z Managerem Centrum Obsługi Klienta planujesz i zarządzasz codziennymi zadaniami zespołu. Jako lider zespołu obsługi klienta odgrywasz ważną rolę w jego rozwoju, jednocześnie tworząc w nim dobrą atmosferę pracy. To stanowisko to szansa na rozwój kariery dla osób energicznych, lubiących podejmować decyzje i chcących pracować w dziale Centrum Obsługi Klienta.
BUILD YOUR CAREER.
MANAGER CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
Czym będziesz się zajmować?
Ponosisz całkowitą odpowiedzialność za zarządzanie Centrum Obsługi Klienta. Na tym stanowisku ustalasz standardy doskonałej obsługi klienta i monitorujesz realizację celów KPI. Dbasz o motywację, przeprowadzanie szkoleń i zapewniasz możliwości rozwoju wewnętrznym talentom w zespole.
BUILD YOUR CAREER.