Skip to main content
Home
  • Sprzedaż / Retail
      • Praktyki
      • Sprzedawca
      • Opiekun Magazynu
      • Zastępca Kierownika Sklepu
      • Kierownik Sklepu Stażysta
      • Kierownik Sklepu
      • Kierownik Regionalny
      • Dyrektor Sprzedaży
      • Kariera w retail
  • Centrum Obsługi Klienta
      • Historia Biljany – Product Owner
      • Historia Zorana – Konsultant ds. Sprzedaży B2B
      • Historia Halyny – B2B Manager
      • Historia Petera – HR Business Partner
      • Hisoria Johanny – Social Media & Digital Coordinator
  • Centrum Dystrybucji
      • Magazyn
      • Zarządzanie
      • Administracja
      • Nauka i Rozwój
  • Biuro Główne
  • JYSK jako pracodawca
      • Różnrodność, Równość, Inkluzywność
      • Leadership Academy
Menu

Sprzedaż / Retail

Sprzedaż / Retail
Praktyki
Sprzedawca
Opiekun Magazynu
Zastępca Kierownika Sklepu
Kierownik Sklepu Stażysta
Kierownik Sklepu
Kierownik Regionalny
Dyrektor Sprzedaży
Kariera w retail

Centrum Obsługi Klienta

Centrum Obsługi Klienta
Historia Biljany – Product Owner
Historia Zorana – Konsultant ds. Sprzedaży B2B
Historia Halyny – B2B Manager
Historia Petera – HR Business Partner
Hisoria Johanny – Social Media & Digital Coordinator

Centrum Dystrybucji

Centrum Dystrybucji
Magazyn
Zarządzanie
Administracja
Nauka i Rozwój

Biuro Główne

JYSK jako pracodawca

JYSK jako pracodawca
Różnrodność, Równość, Inkluzywność
Leadership Academy
WOLNE STANOWISKA

Senior Accountant Sales & Banking Operations

80-298, Gdańsk, Azymutalna, Poland
Pełny etat
Aplikuj

Senior Accountant Sales & Banking Operations

80-298, Gdańsk, Azymutalna, Poland
Pełny etat

Nasze JYSK Shared Services Centre nie zwalnia tempa!
Rozbudowujemy zespół Shared Finance Center i szukamy osoby, która chce połączyć solidne doświadczenie w księgowości z rozwojem w międzynarodowym środowisku.

Jeśli lubisz, gdy Twoja praca ma znaczenie, cenisz otwartą komunikację, współpracę i odpowiedzialność – to właśnie te wartości, na których opiera się nasza skandynawska kultura JYSK.

Dział Sales & Banking Operations dba o dokładność i terminowość rozliczeń finansowych – od uzgadniania sprzedaży i księgowania płatności, po raportowanie operacji finansowych w wielu krajach.
To zespół, który łączy kompetencje księgowe z nowoczesnym podejściem do procesów.

 Twoje zadania

  • Rozliczanie raportów kasjerskich oraz kontrola poprawności danych sprzedażowych,
  • Uzgadnianie sprzedaży pomiędzy systemami finansowo-księgowymi a terminalami płatniczymi,
  • Księgowanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie sald rachunków,
  • Rozliczanie sprzedaży z kanałów e-commerce i monitorowanie wpływów z platform sprzedażowych,
  • Rozliczanie wydatków pracowniczych, w tym kart służbowych i delegacji,
  • Przygotowywanie oraz realizacja płatności do kontrahentów i pracowników,
  • Współpraca z działem Sprzedaży i Kontrolingu w zakresie uzgadniania danych finansowych i raportowania,
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca oraz przygotowywaniu raportów finansowych,
  • Bieżąca współpraca z działem Customer Service i B2B w zakresie weryfikacji i uzgadniania danych sprzedażowych.

Szukamy osoby, która posiada:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (mile widziane ukończone technikum ekonomiczne),
  • Ukończony kurs samodzielnej/go księgowej/go lub równoważne szkolenie z zakresu rachunkowości,
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale finansowym lub SSC,
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze tranzycji procesów oraz w branży retail,
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) – umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym,
  • Bardzo dobrą znajomość języka polskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobrą znajomość MS Office 365, w szczególności Excel,
  • Praktyczną znajomość systemów SAP ERP / S4HANA,
  • Wysokie zdolności organizacyjne i nastawienie na usprawnianie procesów
  • Cechuje się dokładnością, rzetelnością oraz umiejętnością pracy z dużą ilością danych.

Co oferujemy

  • Umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o skandynawskich wartościach
  • Model pracy hybrydowej (do 2 dni pracy zdalnej tygodniowo po wdrożeniu)
  • Program wdrożeniowy, mentoring i realne wsparcie liderów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover) i możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
  • Dofinansowanie do posiłków i karty Multisport
  • Masaże biurowe
  • Elastyczne godziny pracy (start między 7:00-9:00)
  • 20% zniżki pracownicze na produkty JYSK
  • Darmowy parking i benefity świąteczne
  • Możliwość udziału w inicjatywach integracyjnych i sportowych
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych – rozwijaj się z nami!

Lokalizacja pracy

Aplikuj
Poleć znajomego
Aplikuj
Poleć znajomego

Udostępnij ofertę pracy

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
  • Xing
  • Email

Inne oferty pracy w JYSK

Sprzedawca JYSK Piaseczno (5400 PLN)
05-500, Nowa 4, Stara Iwiczna, Poland
OPIEKUN MAGAZYNU JYSK Piaseczno (6200 PLN)
05-500, Nowa 4, Stara Iwiczna, Poland
SPRZEDAWCA JYSK Kraśnik (5190 PLN)
23-200, Urzędowska 551a, Kraśnik, Poland
Sprzedawca JYSK Bytom M1, (4900 PLN) umowa na zastępstwo
41-902, Strzelców Bytomskich 96, Bytom, Poland
Sprzedawca JYSK Nowy Targ (5300 PLN)
Ludźmierska, Nowy Targ, Poland
Pokaż wszystkie oferty pracy

KONTAKT

PL_Contact info_new job site

JYSK Sp. z o.o.

ul. Azymutalna 11

80-299 Gdańsk

NIP 586-20-16-763 Sąd Rejonowy

Gdańsk-Północ VII Wydz. Gospodarczy KRS 0000036908 

Kapitał zakładowy: 85 003 428,60 zł

E-mail do kontaktu: hrpl@jysk.com

KATEGORIE

  • Sprzedaż / Retail
  • Centrum Obsługi Klienta
  • Centrum Dystrybucji
  • Biuro Główne
  • JYSK jako pracodawca

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O JYSK

PL_Contact info_new job site

JYSK.com

 

Polityka dotycząca Cookies

Dostępność