Specjalista HelpDesk
Historia JYSK zaczyna się w 1979 roku, kiedy to w Aarhus w Danii Lars Larsen otwiera pierwszy sklep. Obecnie, grupa JYSK to ponad 3000 sklepów w 51 krajach na całym świecie. W Polsce JYSK istnieje od 2000 roku, a siedziba główna znajduje się w Gdańsku.
Rozwijamy m.in. dział Helpdesk Central Europe i w związku z tym, poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko:
Specjalista HelpDesk
Czym będziesz się zajmować, jeśli do nas dołączysz?
Przyjmowaniem zgłoszeń od pracowników sklepów i administracji z Polski (1linia) i innych krajów (2 linia), następnie ich diagnozą i rozwiązywaniem. Do Twoich obowiązków należeć będzie także instalacja i konfiguracja sprzętu oraz zarządzanie uprawnieniami, tworzenie dokumentacji, testowanie nowych systemów, szkolenie użytkowników i udział w przygotowaniu nowych sklepów.
Dołącz do nas, jeżeli:
dobrze czujesz się wspierając użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem poprzez dostęp zdalny, kontakt telefoniczny, mailowy oraz system zgłoszeń;
masz doświadczenie w przygotowywaniu stacji roboczych i konfiguracji kont dla użytkowników oraz w administrowaniu użytkownikami;
masz doświadczenie we współpracy z drugim poziomem wsparcia oraz dostawcami zewnętrznymi;
znasz podstawy zagadnień sieciowych;
znasz środowiska Windows 10/11, Microsoft 365, Android;
posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (codzienna komunikacja w języku angielskim, spotkania ze współpracownikami z innych krajów);
Posiadasz wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej, zachowujesz spokój w sytuacjach stresujących;
Możesz pracować w stałych godzinach od poniedziałku do piątku, od 8 do 16 lub 13.30 – 21.30;
jesteś gotów do 3-4 dniowych wyjazdów służbowych, kilka razy w roku (wymagane prawo jazdy kat. B)
Co oferujemy?
skandynawską kulturę pracy w dynamicznie rozwijającej się korporacji i doświadczonym zespole specjalistów
pracę w firmie, która po raz kolejny stanęła na podium rankingu Forbes - Najlepszy Pracodawca Roku w branży handlu detalicznego;
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
pracę w komfortowo wyposażonym biurze z siłownią;
codzienne kontakty z kolegami z centrali w Danii oraz innych działów Helpdesk krajów europejskich;
możliwość korzystania z karty Multisport, opieki medycznej w Medicover oraz ubezpieczenia grupowego;
duży, darmowy parking;
śniadania, owoce, pyszną kawę i lunche przygotowywane na miejscu (za niewielką opłatą miesięczną)
niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon służbowy, z których możesz korzystać również prywatnie.