Pracownik Działu ds. Obsługi Klienta JYSK - umowa na zatępstwo (1/2 etatu)
Do Centrum Obsługi Klienta w JYSK poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik ds. Obsługi Klienta.Polski — tłumaczenie.
Obsługa Klienta na najwyższym poziomie odgrywa ważną rolę w relacji z klientem JYSK.
- Jesteś zorientowany(-a) na klienta oraz lubisz i potrafisz słuchać ludzi?
- Lubisz komunikację, współpracę z innymi i zawsze dążysz do znalezienia najlepszego rozwiązania?
- Masz wysoki poziom empatii?
Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią tak, to może JESTEŚ osobą, której właśnie szukamy!
CO OFERUJEMY
Dołączysz do firmy znajdującej się w gronie najlepszych pracodawców w Polsce. Jesteśmy dynamiczną organizacją ze skandynawskimi korzeniami, wieloma możliwościami rozwoju i świetną atmosferą pracy, w której Twój głos ma znaczenie.
Dodatkowo otrzymujesz:
- Możliwości rozwoju poprzez szkolenia i mentoring
- Szkolenie wprowadzające, które pozwoli Ci jak najlepiej rozpocząć karierę w JYSK
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie
- Możliwość pracy hybrydowej (praca zdalna możliwa 2 dni w tygodniu)
- Nowoczesne systemy i narzędzia pracy (spersonalizowany intranet, system reklamacji online, baza klientów)
- Atrakcyjne benefity, m.in. finansowe świadczenia świąteczne, prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego NNW, atrakcyjna oferta wynajmu domków letniskowych w Danii oraz dofinansowanie do smacznych obiadów
- Finansowe nagrody jubileuszowe
- 20% rabatu pracowniczego na zakup produktów we wszystkich sklepach JYSK i spółkach Lars Larsen Group
- Możliwość dołączenia do prężnie działającego „Klubu Biegacza”, którego członkowie biorą aktywny udział w różnych imprezach biegowym m. in. „Wings for life”
- Kącik biblioteczny, gdzie możesz wypożyczyć wiele rozwojowych książek
- Gwarantowaną dobrą atmosferę – ważne są dla nas pozytywne relacje, wzajemna pomoc i poczucie równego traktowania
- Wewnętrzne konkursy, aby rywalizować, wygrywać i świętować doskonałe wyniki
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ
Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych klientów. Nasz dzień jest wypełniony przede wszystkim obsługą klientów, których wspieramy za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, email, chat, media społecznościowe). Odpowiadamy na pytania, wykrywamy możliwe problemy i zapobiegamy im.
Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale za to zawsze staramy się obsługiwać naszych klientów z uśmiechem. Niezwykle ważna i pomocna jest przy tym świadomość, że w trudnych sytuacjach mamy w biurze kolegów, na których możemy polegać.
Jako Pracownik ds. Obsługi Klienta będziesz:
- obsługiwać zgłoszenia klientów przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe
- częścią zespołu zorientowanego na cel, z dynamicznym tempem pracy i potrzebą dostosowania się do różnych sytuacji
- prowadzić aktywną sprzedaż, w celu realizacji naszej misji i celów
- podejmować samodzielne decyzje, aby nie tylko wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, ale również je przekraczać
- nieustannie się rozwijać, by odnieść sukces na swoim stanowisku
CZEGO OCZEKUJEMY
- Masz w sobie duże pokłady empatii, by móc aktywnie słuchać i wspierać klientów
- Lubisz język polski i swobodnie formułujesz i wyrażasz swoje myśli zarówno w mowie, jak i piśmie
- Znasz angielski na poziomie co najmniej komunikatywnym (będzie on wielkim atutem dla rozwoju w strukturach JYSK i pozostawania w kontakcie z kolegami z całej Europy)
- Rozumiesz potrzeby klientów i bierzesz je pod uwagę przy dostarczaniu rozwiązań
- Lubisz pracę zespołową, dzieląc się wiedzą ze swoimi kolegami
- Chcesz pracować w przyjaznym i dynamicznym środowisku
- Zachowujesz spokój w sytuacjach stresujących.
- Jesteś dyspozycyjny i gotów do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00–19:00 i w soboty 09:00–17:00
- Potrafisz posługiwać się komputerem, szybko i dokładnie pisząc na klawiaturze, nie masz problemu z nauką obsługi nowych programów czy korzystania z udostępnianych dokumentów
UWAŻASZ, ŻE TO PRACA WŁAŚNIE DLA CIEBIE? Aplikuj już dziś!
Szczegóły dotyczące procesu rekrutacyjnego znajdziesz tutaj.
O NAS
Wierzymy, że pracownicy są kluczem do naszego sukcesu, od momentu kiedy otworzyliśmy pierwszy sklep w 1979 roku do chwili obecnej, kiedy posiadamy ponad 3300 sklepów na świecie. Dlatego oferujemy stały rozwój i możliwości awansu. Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie oraz wysiłek naszych pracowników. Nasze trzy podstawowe wartości JYSK - kupiec, kolega i duch firmy - określają zachowania i postawę, jakich oczekujemy od siebie nawzajem. Ufamy sobie i wierzymy w delegowanie odpowiedzialności.
JYSK ceni wszystkich, bez względu na wiek, tożsamość płciową, rasę, orientację seksualną, sprawność fizyczną lub umysłową, pochodzenie etniczne i doświadczenie. Wspólnie dbamy o naszą kulturę różnorodności, która zachęca, wspiera i celebruje różnorodne głosy naszych pracowników. Ponieważ wspaniała mieszanka umysłów, talentów i wyjątkowych osobowości czyni nas silniejszym zespołem.
Chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę kariera JYSK.